Zielony Kot

Hej dziewczyny,


dzisiaj cały dzień czekałam na moje zamówienie z konadnail ale niestety się nie doczekałam:( Mam nadzieję że przesyłka jutro do mnie dojedzie!
***

Dzisiaj chciałabym mój post poświęcić firmie Zielony Kot!
Od zawszę interesuję się biżuterią lecz od pewnego czasu poszukuję jej w internecie! przeglądając strony internetowe natrafiłam na sklep z bardzo interesującą i niebanalną biżuterią! oczywiście firmą tą jest Zielony Kot!

Zielony Kot w swojej ofercie posiada biżuterię z metali szlachetnych (srebro, tytan) i innych (alpaka, miedź, stal chirurgiczna) wykonaną ręcznie, z dodatkiem kamieni półszlachetnych i bursztynów, cyrkonii i granatów oraz szkła i sztrasów, kolorowej emalii i oksydy. W ofercie swojej sklep również posiada wzory wykonane z surowców naturalnych (skóra, drewno, kość, ceramika, tkaniny itp) pereł (naturalnych i sztucznych), oraz z kolorowych tworzyw sztucznych:)








Bardzo serdecznie zapraszam Was dziewczyny do zaglądnięcia na 
strone sklepu:      >>klik<< 


oraz do polubienia go na facebooku:

 

***


Gwarantuję że każda z nas znajdzie coś dla siebie!!!


8 komentarzy:

  1. Wspolpracuje z Zielonym Kotem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie zdarza mi się kupować biżuterii tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  3. wolę bardziej mroczną biżuterię^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre rzeczy mają bardzo ładne.
    Zapraszam na giveaway z ROMWE.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście biżuteria świetna, szkoda tylko, że nie ma tego sklepu w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna biżuteria

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...