Baza pod cienie- Quiz Cosmetics.

Hej,


dzisiaj mam dla Was recenzję utrwalającej bazy pod cienie od firmy Quiz Cosmetics.
Nigdy wcześniej nie używałam takiego produktu, ponieważ uważałam go za zbędny. Teraz wiem, że warto ją mieć w swojej kosmetyczce:)



Moja opinia: 
Nigdy wcześniej nie używałam bazy pod cienie do powiek, dlatego też nie mam porównania z innymi.

  • Opakowanie- mały okrągły plastikowy słoiczek, solidnie się zamyka. Minusem jest jego mała średnica, ponieważ osoby posiadające długie paznokcie mają problem z nabraniem produktu na palec.
  • Pojemność- 5 ml. 
  • Cena- chyba 8zł ale nie jestem pewna;p
  • Nakładanie- nabieram produkt na palec i delikatnie smaruję powiekę niewielką ilością bazy. Większa ilość może spowodować rolowanie, a tego raczej nie chcemy ;)
  • Konsystencja/ kolor- gęsta, kremowa/ kolor ciemny, beżowy, po nałożeniu tworzy bezbarwną warstwę.
  • Działanie- jak widać na ostatnim zdjęciu, baza powoduje że kolor cieni staje się bardziej intensywny. Największym plusem jest chyba to że cienie pozostaną na naszych powiekach wiele godzin bez potrzeby ewentualnych poprawek.


Podsumowanie:
Produkt jest bardzo tani dlatego też nie możemy od niego wymagać cudów. Uważam, że jeżeli szukamy swojej pierwszej bazy, możemy bez zawahania zaufać firmie Quiz Cosemtics. Produkt spełnia swoje zadanie.

A czy Wy używacie bazy? Jeśli tak to jakiej i czy jesteście z niej zadowolone?









Baz jest dostępna na stronie firmy: 



Pozdrawiam!!!



13 komentarzy:

  1. troszkę słabo podbija kolory, raczej bym nie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ;D nie używałam bazy, ale teraz chyba się za jakąś rozejrzę .

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ;*

    Zapraszam do mnie < 3
    http://liife-roxanne.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w miarę zadowolona z bazy Hean ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbym miała wybierać wybrałabym bazę Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy blog :).Zapraszam do siebie emzis.blogspot.com ,byłabym wdzięczna za komentarz i dodanie do obserwowanych .Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny efekt, bardzo podoba mi się konsystencja:)
    Na razie używam stale artdeco

    OdpowiedzUsuń
  8. ja po przeczytaniu wielu recenzji zdecydowałam się na bazę hean. Chodziło mi głównie o przedłużenie trwałości cieni na powiekach i w tej roli spisuje się znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydatny kosmetyk;D Ja się nie maluję cieniami, więc nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. z bazą wygląda cudnie :)
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam bazy heh - no i prawie nigdy nie używam cieni


    -zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze tej bazy
    wpadajcie na mój
    blog http://g-kosmetyki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...