Lakier do paznokci Cheer&Dance

Hej,


po długiej nieobecności przychodzę do Was z recenzją. Dzięki uprzejmości Pani Małgorzaty, dostałam  możliwość przetestowania lakieru stworzonego specjalnie dla cheerleaderek. Mimo że nie jestem cheerleaderką i myślę że większość z Was nią nie jest, to serdecznie zachęcam do przeczytania recenzji:) na początek mogę powiedzieć, że blask tego lakieru skradł moje serce;p

Wszystkich, którym podoba się mój blog zachęcam do obserwowania i polubienia na Facebooku:





Moja opinia:
  • Cena- 12zł
  • Pojemność- 10 ml
  • Opakowanie- szklana buteleczka
  • Pędzelek- średniej długości, wąski 
  • Krycie- dobre krycie po 2-3 warstwach
  • Trwałość- 2-3 dni

Podsumowanie:

Cheer&Dance to lakier stworzony dla cheerleaderek. W swojej bezbarwnej bazie zawiera małe i duże drobinki srebrnego brokatu, które bardzo ładnie mienią się w świetle (zdjęcia niestety tego nie oddają). Producent obiecuje krycie już po dwóch warstwach lakieru, niestety trzeba się trochę namęczyć, by otrzymać zadowalający efekt. Uważam, że bardzo dobrze sprawdzi się w roli topu gdy jako bazę użyjemy dobrze kryjącego lakieru o jednolitym kolorze. Plusem jest czas schnięcia, mimo że nałożymy np dwie grube warstwy, już po chwili możemy wrócić do codziennych czynności:) o zmywaniu wiele powiedzieć nie mogę ponieważ po 3 dniach lakier odszedł mi płatami. Ogólnie lakier godny polecenia:) Idealny na karnawał!
Jest dostępny tutaj: >>KLIK<<






Naturalne paznokcie.


Pozdrawiam!!!


50 komentarzy:

  1. Wolę żeby mi odszedł płatami niż żebym się męczyła przy zmywaniu:)Lakier jest śliczny jak go gdzieś spotkam to na pewno kupię,namówiłaś mnie:)Hmm tylko gdzie go można dostać?

    OdpowiedzUsuń
  2. O dopiero teraz doczytałam link gdzie go dostanę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę go mieć! Jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm! Jakie cudo i jak sie mieni! Nie wiem gdzie oczy podziać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznooości :-)

    przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale arcydzieło :)
    tylko pozazdrościć pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny jest ;) pewnie cudownie się mieni w świetle

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale błyskotki :) Świetnie wyglądają - tak jak wspomniałaś - idealny na Karnawał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chce takie i paznokcie i lakier poszukam go jutro po sklepach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest dostępny tutaj:
      http://www.cheer-shop.pl/pl/p/BROKATOWY-LAKIER-DO-PAZNOKCI/180

      Usuń
  10. mnie podoba się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt jest śliczny ja tylko nie miałabym cierpliwości do zmywania

    OdpowiedzUsuń
  12. wow,swieny efekt,dla mnie bomba.obserwuje i zapraszam do siebie

    oraz na facebooka:
    https://www.facebook.com/pages/Opiniuj-Kosmetyki-BLOG-Kosmetyczny/105730199597251

    OdpowiedzUsuń
  13. boski jest♥ tylko szkoda, że złazi płatami po tych 3 dniach

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda świetnie :D Na innym lakierze też będzie wyglądał extra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba dobrze, że zszedł płatami, bo zmywanie go byłoby pewnie niesamowitą męczarnią ;O Z tego właśnie powodu nie przepadam za brokatami i rzadko stosuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. też go będę mieć, na dniach powinien mi przyjść. nie mogę się doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne i bardzo mi się podoba tak dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm bajeczny!!! A te paznokcie to masz genialne! :):)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow ;o muszę Ci powiedzieć, że zaniemówiłam :) muszą się pieknię mienić w słońcu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetny efekt na paznokciach :D Muszę wypróbować!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt wygląda naprawdę świetnie.
    Idealny na karnawał. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny! przypomina mi trochę z Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń

  23. zapraszam do mnie,nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny jest! Ja bym go kładła na srebrny kryjący i nie byłoby widać prześwitów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakier jest rewelacyjny!!! Tylko nie nałożyłabym go na dzień. Raczej na szczególną okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne pazurki ;D http://my-expenses.blogspot.com/ - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. najlepszy jaki kiedykolwiek widziałam... zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Boooski :)
    dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawy blog *.*

    zapraszam do siebie! www.secret-kate.blogspot.com

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. łał, shine bright like a diamond! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam, witam :) Od dłuższego czasu szukam podobnego lakieru i nie mogę nigdzie na niego trafić.. Będę wpadać częściej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ekstra sie prezentuje !! Musze tylko zapuscic paznokcie :-P

    OdpowiedzUsuń
  34. efekt nieziemski :) sądzę, że najlepiej pasuje do długich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jeny! nie słyszałam o lakierach dla cheeliderek :)
    ale cudne są te drobinki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładny.
    Taki zimowy i śnieżny!

    OdpowiedzUsuń
  37. ten błysk skradł również moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...