Jesień tuż, tuż.

Hej,


wakacje pomału dobiegają końca. Wiem, że znaczna część moich czytelników to osoby w wieku szkolnym. Ostatnio w komentarzu, dostałam prośbę o stworzenie jakieś stylizacji, która nadawałaby się na rozpoczęcie roku szkolnego. 
Zauważyłam, że coraz mniej osób nosi tradycyjnego frencha... a szkoda:( kiedyś miałam bzika na punkcie tego zdobienia;D
Dlatego postanowiłam zrobić coś przypominającego manicure french, eleganckiego, a przede wszystkim oryginalnego i bardzo łatwego do wykonania samemu!:)

W poniższym zdobieniu użyłam dwóch lakierów: 
-popielatego Donegal Beauty Shine- Mistic Ash oraz nude Orly- Glow. Całość pokryłam lakierem nawierzchniowym. 
Do stworzenia równych linii użyłam cienkich tasiemek do zdobienia paznokci. Ten sam efekt można uzyskać za pomocą taśmy izolacyjnej. Jednak pamiętajmy, że przed użyciem jakiejkolwiek taśmy musimy mieć dobrze wyschnięty lakier podkładowy (w tym przypadku popielaty  Donegal Beauty Shine- Mistic Ash).
Osoby, którym nie zależy na precyzji mogą pomalować końcówki paznokci "od ręki":)



Wszystkich, którym podoba się mój blog zachęcam do obserwowania i polubienia na Facebooku:)











Naturalne paznokcie- zdobienie lakierami.



Pozdrawiam!!!



31 komentarzy:

  1. Świetne połączenie kolorów ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyka :)
    mogłaś zrobić jeden w odwrotnych kolorach :)
    a może w macie...? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie dobrane kolory! podobaja mi się te nietypowe frenche :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny mani... uwielbiam Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo eleganckie ;)
    śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zwykłego frencha uwielbiam i noszę dość często :) Pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne połączenie! Bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo ładnie :D ja jeszcze nie chcę szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękny odcień popielatego ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie to wygląda :) Ale ja jednak skłaniam się ku klasycznemu frenchowi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zestawienie kolorów :D
    Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega, super połączenie. A paznokcie wyglądają jak hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolory :)
    Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się! Świetne, ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny mani! Wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie chcę jesieni :/ Połączenie kolorów fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w tych paznokciach! :)))

    obserwuje i zapraszam do mnie:

    www.quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nietuzinkowe ;) chociaz ja bym chyba zrobiła odwrotnie

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba! wygląda naprawdę elegancko :) lubię klasyczne zdobienia w nowych odsłonach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...