Lakier China Glaze Far Out

Hej,


dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem. Tym razem przyszedł czas na recenzję. Wiem, że na moim blogu jest bardzo mało recenzji dlatego postaram się to zmienić w najbliższym czasie. Oczywiście nie oznacza to, że zmniejszy się ilość zdobień, wręcz przeciwnie... będzie ich również dużo więcej.
Dzisiaj pod lupę poszedł delikatny brąz od China Glaze. Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii, to zapraszam do przeczytania:)


Oczywiście wszystkich zachęcam do polubienia mojego bloga na Facebooku:






Informacje ogólne:
  • Cena- około 20 zł
  • Pojemność- 14 ml
  • Opakowanie- bardzo ładna, szklana buteleczka
  • Pędzelek- długi, wąski
  • Konsystencja- rzadka
  • Krycie- kryje po dwóch warstwach
  • Trwałość- 2-3 dni bez odpryśnięć

Moja opinia:
China Glaze Far Out to lakier pochodzący z kolekcji Retro Diva. Jest w kolorze jasnego brązu z dodatkiem delikatnych drobinek, które nadają paznokciom blasku. Bardzo ładnie mienią się w słońcu.
Mimo rzadkiej konsystencji lakier nie rozlewa się po skórkach podczas malowania.  Dobre krycie możemy uzyskać po nałożeniu dwóch warstw. Lakier ukryty jest w szklanej eleganckiej buteleczce w której zanurzony jest długi i wąski pędzelek. Lakier jest dosyć trwały ponieważ wytrzymuje na paznokciach do 3 dni bez odpryśnięć. Bardzo szybko schnie, dlatego polecam go zwolenniczkom malowania paznokci przed snem;p
Nie przebarwia płytki, więc nie musimy używać podkładu. Zmywanie jest łatwe i szybkie.
Mimo, że bardzo lubię lakiery China Glaze i znowu nie mam do nich zastrzeżeń, to ten odcień brązu jakoś do mnie nie przemawia. Nadal będę poszukiwać swojego ideału;)










Naturalne paznokcie.



Pozdrawiam!!!



15 komentarzy:

  1. Na Twoich paznokciach każdy lakier wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciłaś mnie chyba tym, że szybko schnie i można malować przed snem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie masz piękne, ale kolor lakieru zupełnie nie mój..

    OdpowiedzUsuń
  4. Barwa idealnie odzwierciedla jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za brązem na paznokciach, chociaż te wygląda naprawdę interesująco ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie lakiery z malusieńkimi drobineczkami, które dodają całego uroku :) Kolor bardzo fajny. Nie brązowy, nie rudy.. świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma inne gusta i upodobania. ja uważam, że ten odcień jest ładny, ale tylko jesienią, latem czy wiosną- jak dla mnie za smutny... Ale Twoje paznokcie są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny masz kształt paznokci :-) Kolor cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Określiłabym go ciekawym lakierem, ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny kolorek, super masz pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ja Ci zazdroszczę paznokci! Świetny odcień brązu ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...