Panterka.

Hej,


dzisiaj mam dla Was manicure w jesiennych barwach. Mimo, że za oknem już śnieg i pogoda niezbyt przyjemna postanowiłam dla ocieplenia atmosfery, pokazać Wam zdjęcia, na których widać jeszcze zieloną trawkę;)
Stylizację, wykonałam dosyć dawno (2 miesiące temu), niestety całkiem o niej zapomniałam dlatego dopiero teraz ją publikuję.
Muszę się Wam przyznać, że jest to jeden z moich ulubionych manicure. Bardzo lubię motyw panterki na paznokciach. Moje pierwsze zmagania z tym wzorem, możecie zobaczyć tutaj: >>KLIK<<


Wykonanie:
Paznokcie pokryłam dwoma warstwami lakieru my Secret nr 106, następnie wykonałam cieniowanie lakierami: pomarańcz- Hean City Fashion nr 159, beż- Vipera Cosmetics Focuson nr 902, złoty- IsaDora Gold Sparkles nr 652. Panterkę wykonałam za pomocą farbek akrylowych- czarna złota i brązowa. Czarne kropeczki- ArtPen Konad. Lakier nawierzchniowy Inglot.



Oczywiście wszystkich zachęcam do polubienia mojego bloga na Facebooku:









Naturalne paznokcie- zdobienie lakierami i farbkami akrylowymi.

A Wy co sądzicie o tej stylizacji?

Pozdrawiam!!!



35 komentarzy:

  1. bardzo ładny mani :) masz talent dziewczyno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Panterka ostatnio to mój ulubiony wzór we wszystkim ;D A manicure bardzo fajny ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie te pazurki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie świetne :) Lecz sama bym się nie odważyła mieć takie, stawiam bardziej na klasyczne, proste pazurki. Za dużo się dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jeden z najładniejszych panterkowych wzorów jakie widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę powiedzieć,że zakochałam się w tym zdobieniu!!Jak będę miała chwilę to chyba przysiądę i spróbuję swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pazureczki! ;)) Buziaki i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wygląda :) jakich farb akrylowych używasz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do panterki używam farbek które kupiłam na allegro, możesz je zobaczyć tutaj: http://bllablaa.blogspot.com/2012/05/manicure-french-z-panterka.html
      posiadam tylko trzy kolorki, ale w najbliższym czasie zamierzam zaopatrzyć się w zestaw takich farb. Oczywiście poinformuję o tym na blogu:)

      Usuń
  9. fajnie to wygląda, gdyby było więcej cętek pewnie bym się jeszcze bardziej zakochała ;D
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chcę mieć takie paznokcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ;) Piękna stylizacja!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. łał to jest dopiero profesjonalna panterka :))
    I.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wchodzę na Twojego bloga już od dłuższego czasu, ale mimo to wciąż nie mogę nadziwić się precyzji, z jaką wykonujesz te wszystkie wzory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalnie wykonana panterka, z taką jeszcze się nie spotkałam, widać, że lubisz się bawić z lakierami :) Super! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba panterka w takim wydaniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Woooow świetnie Ci wyszło, jak ja kocham Twoje zdobienia, mogłabym je oglądać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nieźle musiałaś się napracować, jestem pod dużym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Fajnie robisz paznokcie obejrzałam i przeczytałam większość twoich postów (:
    Również ciesze się z każdego komentarza i obserwatora jak małe dziecko(:

    POZDRAWIAM , i obserwuję (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post! I'm your new Follower! :) I hope you visit my blog sometimes.. Thank you! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz talent, kobieto! Wyglądają idealnie pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne paznokcie!!
    Dodałam adres twojego bloga u mnie w zakładce ;)
    makeuplicious87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...