Lakier my Secret nr 106.

Hej,


dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lakieru, który widziałyście na moim blogi już wiele razy. Występował on w kilku stylizacjach. Jest to jeden z moich ulubionych lakierów w odcieniu nude dlatego też tak często gości na moich paznokciach.
Tutaj możecie zobaczyć przykładowe stylizacje, w których użyłam własnie niego: >>KLIK1<<, >>KLIK2<<, >>KLIK3<<.
Zapraszam do przeczytania recenzji:)


Wszystkich, którym podoba się mój blog zachęcam do obserwowania i polubienia na Facebooku:)




Informacje ogólne:
  • Cena- 7,99 zł.
  • Pojemność- 10 ml.
  • Opakowanie- mała, kwadratowa, szklana buteleczka
  • Pędzelek- średniej długości, wąski
  • Krycie- po 2-3 warstwach
  • Trwałość- 2-3 dni bez odpryśnięć

Moja opinia:
My Secret nr 106 to lakier o kremowej konsystencji, bez zawartości drobinek, w odcieniu nude. Zamknięty jest w małej, szklanej, kwadratowej buteleczce, wewnątrz której znajduje się metalowa kuleczka mieszająca lakier podczas potrząsania opakowaniem, przed malowaniem paznokci. Pędzelek jest średniej długości, wąski, bardzo dobrze rozprowadza się nim lakier, bez problemu można dotrzeć do linii skórek.
Podczas nakładania musimy uważać by nie nabrać zbyt dużo lakieru na pędzelek, ponieważ konsystencja jest bardzo rzadka. Przy pierwszej warstwie delikatnie smuży. Do pełnego krycia potrzebujemy 2-3 warstwy (na zdjęciach mam dwie warstwy). Dosyć szybko schnie. Nie przebarwia płytki. Zmywanie jest nie sprawia problemów.  Jeśli chodzi o trwałość to lakier wytrzymuje na paznokciach 2-3 dni bez odpryśnięć.
Minusem lakieru jest zapach, jest bardzo mocny w porównaniu z innymi lakierami, np firmy Wibo.
Lakier jest w bardzo dobrej formie mimo, że posiadam go już kilka lat! jego konsystencja w ogóle się nie zmieniła. Jedynie mam zastrzeżenia do zakrętki, ponieważ, farba jaką pokryta jest od wewnątrz, łuszczy się, dlatego musimy uważać by małe czarne drobinki odpryśniętej farby nie przeszkodziły nam w malowaniu i nie znalazły się przez przypadek wewnątrz butelki czy na pędzelku.
Jak za taką cenę lakier w 100% godny polecenia. Jest to mój ulubieniec jeśli chodzi o nudziaki:)










Naturalne paznokcie- lakier my Secret nr 106.



Pozdrawiam!!!


42 komentarze:

  1. gdzie mozna dostać ten ;lakier :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny lakier, ja takie odcienie zazwyczaj wykorzystuję jako baza pod zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie Ty masz śliczne paznokcie:)
    Kolorek jest cudny,jak go tylko gdzieś spotkam to biorę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności!
    szkoda, że mnie nie pasują takie odcienie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. patrzyłam na niego dzisiaj w Naturze, ale stwierdziłam, że przecież jednego nudziaka już mam! Więc wzięłam 'kiwi', ale ten jest taki ładny, że przy następnej wizycie wezmę na pewno! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeden z najładniejszych odcieni nude jakie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepięknie! Taki nudziak to must have w każdym kuferku lakieromaniaczki :) Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny kolor,lubie takie mleczne kolory na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny nudziak ! Czas się za nim rozejrzeć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie ubolewam nad tym, że nie mogę używać takich kolorków, przez to , że moje łapki robią się czerwone bądź sine :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaaaaaaaaakie długie paznokcie. Ja bym z nimi nic nie mogła zrobić. Ale kolor jest śliczny, uwielbiam lakiery nude :)

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny nudziak ;)
    dziś będę w Naturze to go poszukam ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny jest, szukam właśnie takiego nudziaka. Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczny mani i przesliczne pazurki masz :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne paznokcie. Taki cielisty lakier pięknie na nich wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny nudziak! Idealny jako baza pod jakieś zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny nudziakk :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękny ten nude! rzadko zachwycam się tymi odcieniami, ale ten jest naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jest prześliczny! uwielbiam nudziaki i chętnie bym go przytuliła ale nie mam w pobliżu Natury

    OdpowiedzUsuń
  21. faktycznie dobrze kryje, ostatnio mam manię kupowania nudziaków, więc prędzej czy później pewnie trafi na moją półkę.. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjny kształt paznokci,uwielbiam takie kwadratowe,cudo :)
    a lakier? dawniej lubiłam nudziaki,latem przestałam,ale widząc Twój od nowa zaczynają mi się podobać :) Ten ma piękny połysk,śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie kolory! A pazurki masz śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak na dwie warstwy nude to i tak super kryje ;) Pozdrawiam i zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...