Walentynki♥

Hej,



dzisiaj przychodzę do Was z kolejną stylizacją. Dawno na moim blogu nie było tematycznego zdobienia dlatego mimo, że nie obchodzę walentynek postanowiłam zmalować coś związanego z tym dniem.
Jako bazę użyłam lakieru Orly Glow, serca namalowałam czerwonym lakierem Safari, postacie namalowałam czarnym lakierem do zdobień Konad. Błyszczące dodatki wykonałam za pomocą gąbeczki i lakieru Gosh nr 539 Vanilla Ice.
Całość pokryłam lakierem nawierzchniowym Seche Vite.


Wszystkich, którym podoba się mój blog zachęcam do obserwowania i polubienia na Facebooku:)








Naturalne paznokcie- zdobienie lakierami.



Pozdrawiam!!!



37 komentarzy:

  1. Oryginalne i niespotykane. Chyba najładniejsze jakie widziałam:] Mnie się nie chce nic zmalowywać z tej okazji:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne.
    Trzeba przyznać, że ma Pani wyobraźnię i przede wszystkim umiejętności artystyczne :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie walentynkowe paznokietki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie :D A te postaci malowane ręcznie :O Podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie to przesadza, żeby malować tak paznokcie z powodu walentynek ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie to wyszło :) jestem pełna podziwu jeśli chodzi o tak dokładne namalowanie tych wszystkich czarnych wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Twój blog jest świetny i miło się go czyta. Mam 15 lat i także prowadzę bloga z różnymi wzorkami na paznokcie. Jeżeli miałabyś czas zerknij na nie. Jeśli coś Ci się spodoba, zapraszam do obserwowania strony i wspomnienia o niej u siebie na blogu. http://malgosiek.blogspot.com/ to do niczego Cię nie zmusza, przepraszam za spam, ale jestem młoda i bardzo mi zależy na tym, żeby ktoś się zainteresował tym co robię, na pewno się odwdzięczę w jakiś sposób. Przepraszam jeszcze raz za spam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne! :)
    Orlątko ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne paznokcie na Walentynki! :) postarałaś się ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow super ale się musiałaś napracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. brak mi słów :) Jak zwykle przepiękne zdobienie, które zachwyca mnie w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie no to mani jest wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękne paznokcie!
    sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne, pomysłowe i oryginalne zdobienie, gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. najlepsze mani walentynkowe jakie dotąd widziałam! super :)
    http://ituunails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku jak Ty potrafisz takie małe elementy namalować,podziwiam! wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podziwiam... żeby na tak małej powierzchni jaką jest paznokieć, namalować takie cuda... :) śliczne ;;]

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://patulkarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. no toż to prawdziwe dzieło :) cudownie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie :)

    Przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie ;) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer w wybranym przez siebie kolorze :)
    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedno z najładniejszych zdobień walentynkowych jakie widziałam! Inne niż wszystkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O wow, zbieram szczenę z podłogi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. najlepsza stylizacja walentynkowa na polsich blogach w 2014 :) jestem zauroczona i zaluje ze odkrylam twojego bloga tak pozno :) pozdrawiam i zapraszam do siebie
    pilniczek-oli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne walentynkowe zdobienie :) Ja ogólnie nie jestem zwolenniczką wykonywania paznokci na dany dzień (właśnie jak walentynki, mikołajki itp..) ale to pewnie dlatego, że żeluję paznokcie :) Jednak zawsze mi się podoba u kogoś właśnie lakierami wykonana taka praca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...