Lakier Coral nr 143

Hej,


przychodzę do Was po długiej przerwie i niestety nie mam najlepszych wiadomości... Niestety ale przez najbliższe dwa miesiące posty będą pojawiać się jeszcze rzadziej..
Spowodowane jest to moją pracą, w której nie mogę mieć długich paznokci:( Bardzo mi zależy by każdy lakier który widzicie na blogu był jak najlepiej zaprezentowany, oczywiście na krótkich paznokciach nie będzie takiego efektu jak na długich...
Mam nadzieje, że nie zapomnicie o moim blogu przez wakacje... Obiecuję że wrócę z bardzo dużą ilością postów i stylizacji:)

Poniżej chciałabym Wam przedstawić kolejny lakier Coral. Jeśli lubicie mocne kolory to bardzo serdecznie zapraszam Was do przeczytania recenzji:)


Wszystkich, którym podoba się mój blog zachęcam do obserwowania i polubienia na Facebooku:)




Informacje ogólne:
  • Cena- 5/7 zł
  • Dostępność- tutaj możesz sprawdzić gdzie jest dostępny w Twojej okolicy: >>KLIK<<
  • Pojemność- 11 ml
  • Opakowanie- szklana, kanciasta buteleczka
  • Pędzelek- krótki, średniej grubości
  • Konsystencja- rzadka
  • Krycie- do pełnego krycia potrzebne 1-2 warstwy
  • Trwałość- 4-5 dni

Moja opinia:

Coral nr 143 to kremowy lakier w odcieniu ciemnego różu, wpadający w czerwień. Nie posiada drobinek. Zamknięty jest w szklanej, kwadratowej buteleczce, wewnątrz której zanurzony jest krótki i średniej długości pędzelek. Lakier kryje już po jednej warstwie (na zdjęciu posiadam dwie warstwy lakieru), jest bardzo dobrze napigmentowany. Mimo rzadkiej konsystencji nie rozlewa się na skórki i nie smuży. 
Dużym plusem jest czas schnięcia, już po chwili mamy suche paznokcie i możemy przejść do codziennych czynności.
Lakier jest bardzo trwały, na paznokciach wytrzymuje do 4-5 dni. Nie odpryskuje.
Zmywanie nie sprawia problemów.
Nie przebarwia paznokci.
Dużym plusem jest niska cena przy pojemności aż 11 ml. Lakier godny polecenia:)








Naturalne paznokci- lakier Coral nr 143


Pozdrawiam!!!


79 komentarzy:

  1. Kolorek prezentuje się bardzo ładnie :) Szybkie schnięcie to dla mnie również duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy czekać. A lakier bardzo ładny :)

    Pozdrawiam, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor i bardzo ładne długie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziemy na Ciebie czekać :)
    co do recenzji? lakier bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor nie mój ;) Wolę zdecydowaną czerwień albo delikatny, rozbielony róż. Tu jest takie pomiędzy i nie lubię za bardzo takich odcieni po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne są te lakiery z Delii, a przy twoich pięknych paznokciach wyglądają jeszcze lepiej.
    Powodzenia, mam nadzieję, że wrócisz potem do regularnego blogowania z dużą ilością sił :D

    OdpowiedzUsuń
  7. lakier bardzo fajny, wracaj jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. więc czekamy :)
    super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj niestety wiem co to znaczy poświęcenie paznokci dla pracy... przez 2 lata pracowałam w gastronomi i nawet nie mogłam mieć pomalowanych pazurów :( Teraz wracam do pięknych, kobiecych dłoni i paznokci bo zmieniłam pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na krótkich paznokciach lakier też może ładnie wyglądać :) to tylko kwestia przyzwyczajenia ;) ładna czerwień

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor przemagiczny, śliczny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing color! Love it :)

    Wanna follow each other?

    dare 2 wear by KATY MAGE

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny lakier! Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog , jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam do mnie http://www.aluutq.blogspot.com/p/recenzje.html

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne paznokcie! , a u mnie ostre kanty kwadratów nie wytrzymują zbyt dlugo, musialam zaokrąglić

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Masz naprawdę przepiękne paznokcie, bardzo mi się podobają. Chciałabym zapuścić długie kwadraty, ale nigdy mi się nie udaje, bo zawsze się łamią...
    Świetny blog :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorek ładny, choć mam już w swojej kolekcji tyle podobnych odcieni... ale co tam- przygarnęłabym i tego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam ten ból, gdy w pracy wymagane są krótkie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  19. Za taką cenę efekt świetny!
    zapraszam do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny :) ahh znam te wymogi robotnicze, za długie, nie taki kolor, nie to, nie tamto.. na szczęście teraz pracuję w miejscu, gdzie nie czepiają się o takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kolor :)

    www.black-nail-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne pazurki:)
    Zapraszam do śledzenia mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny kolor. Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post! Sama zaczynam teraz prowadzić bloga ze zdobieniami ;)
    Zapraszam!
    http://igaszanails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne paznokcie i kolor,taki słodki.
    Zapraszam do mnie,dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. krótkie też są fajne ;-) ja moje złamałam niestety w czasie gry i też chwilowo króciutkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. https://www.facebook.com/paznokcieinspiracje

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne paznokcie.;)
    Zadbane ;)
    Zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny kolor, ja lubię mega czerwone paznokcie. Jednak moją ulubioną marką jest Vinylux

    OdpowiedzUsuń
  30. Super paznokcie!
    Zapraszam do mnie: http://womenisbeautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne pazurki i obłędny kolorek :]]]

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz idealne paznokcie :) Widać, że są zadbane, mają piękny kształt :) A lakier cudowny, kolor bomba :D

    OdpowiedzUsuń
  33. ale cudowny kolor :)
    masz sliczne paznokcie ;)
    zaobserwowałam ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej jakie piękne paznokcie! Ja zawsze jak zapuszczę do takiej długości to mi się jakiś złamie i trzeba spiłować wszystkie :(
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Robią wrażenie. Ja raz w miesiącu robię coś ze swoimi rękami w Salon Piękne Ciało. Miałam zniszczone dłonie przez wykonywaną pracę. Teraz już wyglądają w pełni zdrowo i kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak już wspominali ludzie masz niesamowite paznokcie! a lakier jaki na nich prezentujesz wypada fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekny ten kolorek :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie http://projectpazur.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne paznokcie i świetny lakier ♥

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudny kolorek.. a jak ładnie wygląda na pazurkach :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  40. NIE mogę się napatrzeć na to jaka jesteś dokładna a paznokcie w twoim wykonajiu starannie wykonczone. pomyśl o udziale w kkonkursie https://www.facebook.com/klubmilosniczekpieknychpaznokci/photos/a.282628315251447.1073741828.271390773041868/448062495374694/?type=1

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne wykonanie, a kształt Twoich paznocki cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny kolor :) Gdzie można taki lakier kupić?
    Zapraszam do mnie: http://mydreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Najpiękniejszy kolor to czerwień, która pasuje do wszystkiego i jest ponadczasowa- stylizacja super.
    Manicure Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastyczny czerwony kolor, kolor który zawsze jest modny i pasujący do prawie wszystkiego. Kolor idealny na każdą imprezę czy strój. Paznokcie Warszawa

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowny kolor, drapieżny, ale jednak ta czerwień jest trochę stonowana przez to nie jest wulgarna. Pozdrawiam dietomat.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojej, co to za praca, która uniemożliwia Ci zapuszczenie paznokci? :(
    Śliczny kolor, super się prezentuje!
    A u mnie zapraszam na post o lakierach hybrydowych Monasi

    OdpowiedzUsuń
  47. Super kolor!
    Zapraszam do siebie - lakierowerewolucje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog. A ten kolor jest cudowny!
    Rozkręcam bloga o różnych urodowych rzeczach, zapraszam:)

    http://judasablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. śliczny kolor paznokci :)
    obserwuje i zapraszam do mnie prusekd.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. CUDNY blog ! :))
    obserwuje ! :) zaobserwujesz i mnie http://pazzz21.blogspot.com/ :) ?
    zapraszam dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny ten kolor i ładne wykończenie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Naprawdę lubię lakiery tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna notka i bardzo ładny ładny kolorek! + Zapisuje sie do obserwatorów i będę zaglądać!:* <3 Pozdrawiam

    Zapraszam również do Siebie! http://untouchedlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz talent dziewczyno, rewelacyjnie Ci to wyszło,fenomenalny kolor i cudowne zadbane pazurki a gdyby ktoś jeszcze miał ochotę na więcej pomysłów paznokciowych zapraszam http://ania-paznokcie-malowanie.blogspot.com/

    Brawo Ty !!

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ładny, wakacyjny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczny kolor! :) +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  57. Jest piękny :) Całkowicie Cię rozumiem :( Wracaj jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękny kolorek. Idealnie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękny kolor...Do pielęgnacji dłoni mogę polecić uzdatnioną wodę kranową - można ją uzdatnić filtrem prysznicowym z systemem kdf - dzięki temu filtrowi kremu do dłoni używa się w zasadzie tylko dla zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wow ! jakie długie pazurki . To Twoje ?
    Śliczny kolor lakieru !
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  61. fantastycznie na paznokciach wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękny koral, uwielbiam taką tonację, sama też lubię bawić się kolorami i stylizacją

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczna taka malinowa czerwień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...