Lakier Coral nr 156

Hej,


w ten piękny, słoneczny dzień przychodzę do Was z recenzją lakieru Coral.
Jest to kremowy lakier w odcieniu mięty. Jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdził to zapraszam do przeczytania recenzji:)


Wszystkich, którym podoba się mój blog zachęcam do obserwowania i polubienia na Facebooku:)





Informacje ogólne:
  • Cena- 5/7 zł
  • Pojemność- 11 ml
  • Opakowanie- szklana, kanciasta buteleczka
  • Pędzelek- krótki, średniej grubości
  • Konsystencja- rzadka
  • Krycie- do pełnego krycia potrzebne 2-3 warstwy
  • Trwałość- 4-5 dni

Moja opinia:

Coral nr 156 to kremowy lakier w odcieniu jasnej mięty, nie posiada drobinek. Zamknięty jest w szklanej kanciastej buteleczce, wewnątrz której zanurzony jest krótki i średniej grubości pędzelek. Podczas nakładania delikatnie smuży, nie rozlewa się na skórki mimo że jest dosyć rzadki. Do pełnego krycia potrzebne są 2 grube lub 3 cienkie warstwy. Dużym plusem jest to że bardzo szybko schnie, już po chwili możemy przejść do codziennych czynności. 
Zmywanie nie sprawia problemów. Lakier nie przebarwia płytki. 
Jeśli chodzi o trwałość to jest ona zadowalająca, lakier wytrzymuje na paznokciach 4-5 dni. Nie odpryskuje.
Jak za tak niską ceną, lakier godny polecenia:)











Pozdrawiam!!!



39 komentarzy:

  1. Kolor i ksztalt pazurkow - cudenko!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolorek, ale sama firma do mnie nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mięta! cudowny kolor, ale paznokcie... to brak sów! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kształt piękny! kolor z resztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor trafia w mój gust :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam teraz fazę na mięty, jak nie miałam żadnego kolorku tak teraz ostatnimi czasy uzbierało mi się chyba z 5-6, ten też jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek piękny, chociaż krycie mnie przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze tak dlugich, pieknych paznokci!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor :) zdziwiłam się, że wysycha szybko, zazwyczaj takie kolory schną godzinami :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny odcień :) Lakiery z Delii są naprawdę niezłe, dobra jakość za śmiesznie niską cenę, zwłaszcza jak jest promocja w SP i kosztują wtedy 3 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolor, lubię taki nosić na lato :) Ale mam swój ulubiony z Inglota.

    OdpowiedzUsuń
  12. a gdzie taki lakier mozna kupić

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne pazurki :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, że krycie takie sobie :( nie lubię lakierów, którymi trzeba malować pazurki trzykrotnie, aby uzyskać zadowalający efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kolorek.
    A ja mam takie pytanie, co myślisz o manicure japońskim?
    Może jakaś notka?

    OdpowiedzUsuń
  16. A używałaś kiedyś bazę pod lakier base coat? Nie wiesz, czy to faktycznie działa? ;)
    Ten kolorek świetny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale boskie masz paznokcie :) zapraszam na moje rozdanie http://cukierkowyswiatkobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wow :) cudowna płytka paznokcia :) nie mogę się napatrzeć :) kolor rewelacyjny :) zresztą na takiej płytce każdy kolor będzie wyglądał mistrzowsko

    OdpowiedzUsuń
  19. Superaśne. Zapraszam na bloga http://chocolatecarmelcake123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem zakochana w twoich paznokciach :*

    OdpowiedzUsuń
  21. mój ulubiony kolor! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...