Golden Rose Color Expert

Hej,


dzisiaj przychodzę do Was z kolejną zapowiedzią. Jest to nowość od Golden Rose.
Kolekcja Color Expert to linia lakierów o wysokim połysku i dużej wytrzymałości. Szeroki pędzelek oraz bardzo dobre krycie sprawiają że aplikacja staje się łatwa i przyjemna. Wybór kolorów jest bardzo duży bo jest ich aż 60.
Poniżej możecie zobaczyć 4 odcienie z tej serii. Jestem ciekawa jak się one sprawdzą u mnie:) 


Wszystkich, którym podoba się mój blog zachęcam do obserwowania i polubienia na Facebooku:)







Który lakier podoba Wam się najbardziej? Któremu chcecie się przyjrzeć bliżej?

Golden Rose Color Expert nr 48

Golden Rose Color Expert nr 22

Golden Rose Color Expert nr 21

Golden Rose Color Expert nr 47


Lakiery są dostępne tutaj: >>KLIK<<


Pozdrawiam!!!



37 komentarzy:

  1. 48 wydaje się fajny, ale ja mam słabość do różów :) Ostatnio z tej serii kupiłam sobie nr 6, taki typowy nudziak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała zobaczyć róż z numerem 48, jestem ciekawa jego krycia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem numerku 22, mam 24 i wydaje mi się bardzo podobny do niego, ale wiadomo co zdjęcie to zdjęcie no i indywidualne ustawienia ekranu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 22 i 47 cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie kupiłam lakieru GR...chyba się wybiorę na stoisko bo coraz więcej i więcej nowości nam serwują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten niebieski śliczny ! Uwielbiam takie kolory .

    OdpowiedzUsuń
  7. Stacjonarnie znaleźć ich nie mogę. Chyba tu gdzie obecnie tymczasowo pomieszkuje to zadupie lakierowe totalne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka z tej kolekcji :) Może nie długo się doczekają swojego występu na blogu :) Piękne kolorki wybrałaś..

    OdpowiedzUsuń
  9. może jakieś stylizacje ?

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, 48! Takie odcienie bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam wielką ochotę na te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się róż i niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie ostatnio zastanawiałam się nad kupnem tego nr 21 ale stwierdziłam że mam tych lakierów tyle że na razie się powstrzymałam :) Jeśli nie masz nic przeciwko to ja bym chciała się właśnie jemu przyjrzeć i zobaczyć jak się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaaa chyba każdy bym u siebie widziala, cudenka <3 Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam z tej serii tylko miętuska :D ale Twoje są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten niebieski wydaje sie swietny :) wiec na niego czekam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na nr.22 :D

    OdpowiedzUsuń
  18. 48 różowy piękny :)
    carmeninstars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam z tej formy lakier w kolorze nude i byłam bardzo zadowolona efektem jaki zostawia na pazurkach, a troche mniej mi się podobało to, że bardzo szybko krystalizuje się w buteleczce i po krótkim czasie nie jest zdatny do używania. Ale może miałam jakiś trefny egzemplarz ;)
    I zapraszam do siebie na konkurs. Do wygrania karta upominkowa H&M o wartości 50zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. 22 jest piękny ;)
    http://fabrykaszczescia123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałam napisać, który mi się podoba, ale to zbyt trudny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupiłam żółty i beżowy z tej serii i jak na takie jasne kolory krycie mają świetne. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Skusiłam się na razie na 1 kolor z tej serii, a mianowicie żółty. Jak się sprawdzi na moich paznokciach- zakupię więcej ;)

    Dodałam do obserwowanych bo urzekł mnie Twój lakierowy blog. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie lakiery z GR są po prostu świetne ! Super jakość za niewielkie pieniądze. Dzisiaj biegnę do drogerii. Już nawet mam listę kolorów !
    Bloga dodaję do obserwowanych - jest świetny !

    http://stefafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie obejrzalam Twoj blog :) śliczne paznokcie ! :) a lakiery Golden Rose uwielbiam <3 Mam nadzieje ze wpadniesz rowniez na moj nowo zalozony blog :)
    marcysiaak.blogspot.com
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog :) a 48 jest boska<3 sama mam z tej serii kolor ciemnozielony i jest swietny tylko ciezko sie zmywa

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny jest kolorek 47. Naprawdę bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...