Zapowiedź recenzji- Delia Coral

Hej,


dzisiaj przychodzę do Was z kolejną zapowiedzią. Tym razem są to przepiękne kremowe lakiery Coral od Delia.pl
Już w najbliższym czasie na blogu pojawi się bardzo dużo recenzji:)
Na stylizacje niestety musicie jeszcze chwile poczekać ze względu na zbliżającą się sesję i związany z nią brak czasu:(


Wszystkich, którym podoba się mój blog zachęcam do obserwowania i polubienia na Facebooku:)





 Coral nr 143

 Coral nr 47

 Coral nr 139

 Coral nr 10

 Coral nr 156


Który kolor najbardziej przypadł Wam do gustu i który chcecie zobaczyć jako pierwszy? 

Pozdrawiam!!!


23 komentarze:

  1. każdy piękny, ale ostatni chyba najlepszy: )

    OdpowiedzUsuń
  2. miętowy:) chyba nigdy mi sie ten kolor nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez obstawiam krem i miete! :D
    xoxo
    visit me soon on www.pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolorki ale tak jak dziewczyny zachwyciła mnie miętka, mam ostatnio fazę na punkcie tego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, zdecydowanie miętowy! Ślicznie wygląda, ciekawe jak na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej jestem ciekawa tego najjaśniejszego. Zawsze takie kolory wydają mi się mieć coś z zombie dlatego ich unikam ;) a może wcale nie trzeba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiadają się fajnie te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie bym ci skradła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej podobają się 10 i 47 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. połącz 139 i 10, jak dla mnie ekstra połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kolorki są bardzo ładne. Super wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...