Golden Rose Rich Color- PASTELE

Hej,


no i doczekałam się odpoczynku, nareszcie jest weekend majowy, którego długo oczekiwałam:) cieszę się, że w końcu znalazłam czas by zaglądnąć na bloga i napisać kolejny post.
Dzisiaj mam dla Was zapowiedź recenzji, które przez najbliższe dni będą pojawiać się na blogu.
Chciałabym Wam przedstawić pastelowe lakiery z kolekcji Golden Rose Rich Color. Gdy tylko je zobaczyłam, ujęły moje serce:)
Zbliża się lato dlatego mimo że uwielbiam ciemne kolory, postanowiłam je odstawić na pewien czas do szuflady...


Wszystkich, którym podoba się mój blog zachęcam do obserwowania i polubienia na Facebooku:)







Który lakier najbardziej Wam się podoba? Który chciałybyście pierwsze zobaczyć na blogu?


Golden Rose Rich Color nr 64

Golden Rose Rich Color nr 66

Golden Rose Rich Color nr 65

Golden Rose Rich Color nr 68


Powyższe lakiery są dostępne na stronie Golden Rose tutaj: >>KLIK<<


Pozdrawiam!!!



34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. gratuluję bloga, zazdroszczę ;)
      Jak przeglądam Twoje posty to zawsze rzucają mi się w oczy Twoje skórki, które są w idealnym stanie. Ja właśnie podjęłam na swoim blogu 60dniowe wyzwanie olejowania paznokci, bo olej zbawiennie wpływa na stan skórek właśnie :)

      Usuń
  2. Nr 68 super ;) Szkoda tylko, że nie ma w zestawie pastelowego żółtka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż podoba mi się najbardziej!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokazuj wszystkie, a jako pierwszy ten różowy 66 :p

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne :D

    na tej stronie co podałaś można kupić taki zestaw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, a dokładnie tutaj:) http://sklep.goldenrose.pl/art288,rich_color_nail_lacquer,o_grc.html

      Usuń
  6. 65 albo 66 chyba bym najchętniej zobaczyła najpierw.
    Kolorki świetne, może się na nie skuszę, jeśli pigmentacja będzie dobra(a ta seria ma bardzo dobre opinie moje i internetów :v)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze powiedziec, ze kuszaca propozycja... 65 i 66 ciekawia mnie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne! Pokaż bliżej 68 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nr.68 najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak kochana z kryciem? Ile potrzeba warstw by uzyskać glebie koloru?

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piekne kolory, jeden ladniejszy od drugiego! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory śliczne, te z nr 66 i 64 najbardziej bym chciała zobaczyć na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  13. 64 na początek!!! jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 64 na początek!! jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszelkie pastele zawsze budzą we mnie zachwyt :) Piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 66 chyba według mnie najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są fajne, ale najładniejsze dwa pierwsze <3 Ciekawe jak z ich trwałością :)
    inspiracjekasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. aaa, zakochałam się w tych pastelowych odcieniach ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie są piękne, ale najbardziej podoba mi się 64 ii 65 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. o kurcze ale śliczne kolorki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. nie używałam jeszcze lakieru tej firmy ...

    OdpowiedzUsuń
  22. super te kolorki, mi także podoba się66 i pasowałby do mojej ulubionej sukienki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...