Panterka 2.

Hej,


dzisiaj przychodzę do Was z bardzo popularnym wzorem, jakim jest panterka. To już a może dopiero drugie zdobienie z takim motywem na moim blogu. Pierwsze możecie zobaczyć tutaj: >>KLIK<<.

Lakiery które użyłam: my Secret nr 106, China Glaze Far Out, brązowa, złota i czarna farbka akrylowa.


Wszystkich, którym podoba się mój blog zachęcam do obserwowania i polubienia na Facebooku:)











Naturalne paznokcie- zdobienie lakierami i farbkami akrylowymi.




Pozdrawiam!!!



36 komentarzy:

  1. wow;) efekt powalający!!:)
    strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda przecudownie!;) A Twoje pazurki to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta panterka, nabrałam na nią ochoty na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wygląda jak żywy leopard :D że tak powiem, super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Panterka jest świetna, może kiedyś się zdecyduję sama coś takiego zmalować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne zdobienie :) uwielbiam motyw panterki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te paznokcie są świetne. Zwłaszcza, że jestem miłośniczką panterki w dodatkach :) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt ! Zazdroszczę tak pięknych długich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pod wrażeniem, śliczna panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda to bosko, szczególnie, że masz taką długą płytkę paznokcia, na której można naprawdę coś zmalować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. superanckie! a cieniowanie robisz gąbeczką? czy jakąś inną techniką?

    OdpowiedzUsuń
  12. z chęcią zobaczyłabym post na temat twojej pielęgnacji paznokci i jak je piłujesz. jest szansa, że coś takiego się pojawi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawi się taki post jak znajdę więcej czasu :)

      Usuń
  13. I to lubię ;) Oryginalne pomysły, perfekcyjne wykonanie :)
    Aż miło do Ciebie zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pretty nice blog, following :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Panterka w każdym wydaniu mi się podoba, wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne zdobienie :) Super kolorków użyłaś i bardzo podoba mi się efekt ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna panterka :D może kiedys się odważę i spróbuję u siebie coś stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wzór! :) A próbowałaś robić sobie coś tego typu http://www.modoweinspiracje.pl/2016/08/31/pylki-do-paznokci-jak-zrobic-efekt-syrenki-i-szmaragdowy/? Ja się przymierzam, bo strasznie mi się podoba, chociaż obawiam się, że z moim totalnym brakiem talentu i precyzji może być różnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...