Lakier Golden Rose Rich Color nr 68

Hej,


dzisiaj przychodzę do Was z jedną z zapowiedzianych recenzji. Jako pierwszy pod lupę poszedł śliczny, kremowy błękit od Golden Rose. Jeśli lubicie pastelowe kolory i niekoniecznie klasyczne róże to bez wahania mogę Wam go polecić.


Wszystkich, którym podoba się mój blog zachęcam do obserwowania i polubienia na Facebooku:)




Informacje ogólne:
  • Cena- 6.90 zł
  • Pojemność- 10,5 ml
  • Opakowanie- szklana, kanciasta buteleczka
  • Pędzelek- krótki, szeroki
  • Konsystencja- raczej rzadka, w trakcie malowania gęstnieje
  • Krycie- 2 warstwy
  • Dostępność- tutaj: >>KLIK<<

Moja opinia:

Golden Rose Color Rich nr 68 to kremowy lakier, bez drobinek. Ten piękny błękit zamknięty jest w szklanej, kanciastej buteleczce, wewnątrz której zanurzony jest krótki i szeroki pędzelek, dzięki któremu w szybki i sprawny sposób można pomalować paznokcie. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Jedyny minus jaki zauważyłam to to, że lakier może delikatnie podkreślać nierówności płytki.
Producent gwarantuje dobrą trwałość dzięki długotrwałej formule i z tym jak najbardziej mogę się zgodzić. Lakier na moich paznokciach wytrzymuje do 5 dni w bardzo dobrym stanie.
Zmywanie nie sprawia problemów.
Posiadam kilkanaście lakierów pochodzących z tej kolekcji i jeszcze żaden mnie nie zawiódł.
W skrócie- godny polecenia.












Pozdrawiam!!!


31 komentarzy:

  1. piekny kolor :) całą gromadka na dole przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest, muszę się w końcu wybrać na stoisko GR i popatrzeć na tę serię i na Color Expert, potrzeba mi pasteli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery z tej serii! Tanie, długo się utrzymują, a na dodatek nie odpadają jak wiele innych, ale delikatnie ścierają się na końcówkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor!!:) Twoje paznokcie bardzo mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten kolorek i wiele innych tej firmy, dla mnie są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne kolorki! :) a takiego błękitu szukałam baaaaaaaardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego koloru potrzebuję, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest piękny, ale ja raczej nie używam niebieskiego na moich paznokciach ;) Po prostu mam wrażenie, że do mnie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niebieskości nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny jest ^^
    ale "klasycznym różem" to on na pewno nie jest, hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny odcień, uwielbiam lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory cudne seria też o Twoich paznokciach już nie wspomnę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest, z całej czwóreczki podoba mi się najbardziej. Takie letnie, błękitne, bezchmurne niebo... Cudny :)
    Pozdrawiam i dodaję Twojego bloga do czytnika.

    OdpowiedzUsuń
  14. super! sledze tten blog już od dłuższego czasu i jestem pod wrazeniem :) przy okazji apraszam do mnie

    http://coloursdels.crazylife.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam wszystkie kolorki zamieszczone w galerii notki :) Golden Rose mnie jeszcze nie zawiódł, lubię lakiery z tej firmy i mają świetna palete kolorów za nie wielką cene!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się podoba ten niebieski lakier do paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piękny kolor, po prostu paznokietki idealne jak dla mnie ;)
    vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super kolor, cała kolekcja cudowna :) masz piękne paznokcie !
    Zapraszam do mnie:)
    http://swiatlakieromaniaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor jest cudny! z całej kolekcji ten podoba mi się najbardziej, ale uwielbiam wszelkie niebieskości ;) piękne pazurki i świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki piękny! Kocham niebieski. ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog! :D Sama zaczynam prowadzić bloga o paznokciach! blogopaznokciach.blogspot.com Zapraszam! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej jaki ciekawy blog! Śliczny kolor lakieru *.*
    Zaczynam obserwować :D
    Jeśli miałabyś ochotę to zapraszam również do mnie FotoJulia
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas!

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...